Powietrze w wężyku paliwowym za filtrem paliwa..pomocy
Mam problem...zauważyłem babelki powietrza w węzyku bignącym od filtra paliwa ( tdi agr) do pompy...i tutaj moje pytanie: czy to normale? Wydaje mi sie,że nie bo powietrze tam jest raczej zbedne. I drugi pytanie jak sie go pozbyć? Autko miało wymianiany filtr około 500 km temu , ale wczesniej na poprzednim filtrze też były bąbelki. Biały korek od dołu nie przepuszcza, wszyskie węzyki na filtrze też ok..więc co może być nie tak? Dodam jeszcze,że auto troche kopci..Miał ktoś już taki problem? jak to "wyleczyć" auto mam od nowości - 2001 rok. i ma przeechane 80 ts.
Pozdrawiam wszystkich i proszę o odpowiedź
bikerserwis, Miałem to samo .. przez 2 lata swerwis aso twierdził ze tak moze być i sie nie stresować .. tak ze mykałem tak 2 lata i nic sie nie stało ani też nie działo. Przy ostatniej wymianie oleju, filtrów zrobiłem tak, że dałem inne obejmy tych wężyków takie szersze bo te sie złamały .. i szok
Paliwo czyste bez bąbli .. a wniosek ? bąble sie robiły z tego ze wąż miał delikatne pęknięcia już od sciagania i zakładania tych obejm. Nie widoczne gołym okiem. Teraz juz nie mam powietrza a auto jezdzi tak samo więc nic sie nie dzieje - ale lepsze samopoczucie jest
Zrob sobie test. Załóż wezyki oklej tasma i załóż obejmy. Powinno zniknąć
ZTCW różnie to bywa, aczkolwiek duże znaczenie może mieć sam filtr.
Ja używam Knechta i nie mam ani jednego bąbelka.
Kiedyś miałem włożony Filtron i miałem masę bąbelków :roll:
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Ja mam filtr mana...a wężyki chyba są ok...bo przecież były zdejmowane i zakładane tylko 3 rzy - czyli 3 wymiany filtra. Jak wyglda filtr w przekroju? bo jesli rurka zasysając jest na dnie filtra to chyba nieszczelnośc przed filtrem (w kierunku baku ) możemy wykluczyc..tak mi sie zdaje...
[ Dodano: Nie 06 Maj, 07 12:12 ]
i jeszcze jedno pytanie: czy bąbelki mogą powodować dymienie? Często zadymi przy przekraczaniu 1800 obr ( na czarno) potem jest ok. i czasem przy odpalaniu - na biało. Zdaża się też że obroty wzrastaja przy zimnym silnku do około 1100 , a po chwili wracają do normy...troche mnie to niepokoji
Ja mam filtr mana...a wężyki chyba są ok...bo przecież były zdejmowane i zakładane tylko 3 rzy - czyli 3 wymiany filtra. Jak wyglda filtr w przekroju? bo jesli rurka zasysając jest na dnie filtra to chyba nieszczelnośc przed filtrem (w kierunku baku ) możemy wykluczyc..tak mi sie zdaje...
Zrób tak jak napisałem nie kosztuje cie to nic .. a coś wykluczymy
Zamieszczone przez bikerserwis
i jeszcze jedno pytanie: czy bąbelki mogą powodować dymienie? Często zadymi przy przekraczaniu 1800 obr ( na czarno) potem jest ok. i czasem przy odpalaniu - na biało. Zdaża się też że obroty wzrastaja przy zimnym silnku do około 1100 , a po chwili wracają do normy...troche mnie to niepokoji
Nie to nie jest napewno spowodowane babelkami. Jeśli chodzi o wachania obrotów .. uwala ci sie czujnik temp. płynu chłodniczego .. Do wymiany
Co do dymu moze właśnie miec ten czujnik mały wpływ na to ale i przepływka też. Najlepiej wpakuj sie na VAG-a sprawdz błędy i wskazania czujników i MAF-a
Jeśli chodzi o czujnik temperatury płynu chłodzącego to wydaje mi się ,że jest ok, bo temperatura jest wskazywana poprawnie...a odn przepływomierza to zdarza się czasem że samochód traci moc - po ponownym uruchomieniu jest ok...przepływomierz był wymieniany i chyba od jego wymiany zaczął dymić - zakupiony w aso zamiennik
jaki polecacie przepływomierz do mojego auta?Ile kosztuje wymiana takiego czujnika? i jak jego niesprawnośc prekłada się na falowanie brotów i ewentualne dymienie?
Z góry dzięi za odpowiedź...jesteście super:]
Tak jak pisał maicroft duże znaczenie maja dwa małe "o" ringi, występujące na króccu przewodu od powrotu paliwa.
Jak ich nie wymieniłem miałem poważne kłopoty z uruchamianiem silnika, ale na pęcherzyki powietrza raczej te oringi wpływu nie mają, bo po ich wymianie dalej mam pęcherzyki, za to silnik pali na dotyk :lol:
bikerserwis, najleprze przepływki to oryginały czujnik zmienisz sam bezproblemowo a jak będziesz miał pecha to przy okazji płyn chodzący :lol:
pecha to znaczy? :shock: macie może namiary na dobre sklepy w sieci z czesciami do octavi? I jeszcze gdzie w silniku znajduje się ten czujnik....tak swoją drogą zastanawiam się jaki może on mieć wpływ na dymienie i falujace obroty..czy jego uszkodzenie mogło narobić jakiś szkód w silniku?
bikerserwis, nie powinno co do tych rzeczy co opisujesz to trzeba vagiem diagnozę zrobić jak chcesz to będzie taka możliwość na spocie lub będziesz sie musiał umówić zemną bo masz do mnie niedaleko
zamówiłem sobie vaga dzisiaj przyjdzie pewnie w środę i wtedy zasypie Was pewno stertą pytań musze tylko zlokalizować ten czujnik w komore silnika. Mam jeszcze takie pytanko..chciałbym założyć szyby elektryczne ..niestety w standardzie ich nie bylo chodzi mi o zrobienie czegoś takiego jak w orginale - czyli pewnie będe musiał wymienić boczki ( bo co z dziurami po korbach) i przedni lewy podłokietnik ( sterownie comfort) Czy ktoś już coś takiego robił? ile to wyjdzie mniej więcej kasy? i czy jest to problem zrobić samemu? - coś trzeba zmieniać w komputerze?
Nie jeden z nas miał takie objaw jak ty ! I było to wałkowane z milion razy. Jak ci sie nie chce szukać to przynajmniej sie nie spieraj ze to ze tamto. Miałem tak z obrotami jak mowisz i też wskazówka działała normalnie też nie wierzyłem ze to ten czujnik jak mi chłopaki sugerowali. Ale podpiołem VAG-a i sie okazało ze faktycznie pokazuje czasem rozną temp. Za gwałtownie rusł a nagle malało i gdy powino rosnąć to malało i na odwrót. Co prawda zrobiłem z VAG-iem kilka km by to wykryć bo u mnie nie padł calkowicie i nie było błędu czujnika. ! Kupiłem wymieniłem i obiaw znikł. Czujnik ok 50zł wymiana banalna poszukaj forum tam jest obrazek gdzie jest ten czujnik.
Co do przepływki jhk kupiłeś w aso masz 2 lata Gwary. Jedz i niech ci sprawdza czy jest okej. masz prawo zareklamować. przy okazji jak beda podlaczac pod VAG-a sprawdzisz sobie ten czujnik i wiele innych
Przepraszam - nie spieram sie tylko głośno myślę, bo naprawdę nie zauważyłem anomali w pokazzywaniu temperatury....ale jeśli tak to jak tylko dostane vaga sprawdzę.Niestety 2 lata mineły od wymiay przepływki(
bikerserwis, spoko sorki dzis jestem scisnieniowany nieco
Poszukaj posta odnośnie falujace obroty. Znajdziesz kilka w tym i moj i napewno znajdziesz tam obrazek gdzie jest czujnik. Powiem ze jest z tyłu po prawej stronie do dostania ręką. A anomali na wskazówce nie ma i nie będzie... dlaczego nie wiem
Mi skakały obroty tzn czasem jade stane na skrzyżowaniu i nagle wskocza na 1100 po chwili spadną do 900 miałem tak raz na 3 dni raz dziennie moze dwa.
Co do przepływki jedz do aso oddaj stara płacisz 50% ceny i masz nową bądz regenerowana fabrycznie i 2 lata gwary. Ale najpierw sprawdz ja bo nie dam głowy z tym dymem ze to przepływka bo moze by ć coś innego ..
tak dokadnie - obroty falują tylko czasami, ale raczej tylko gdy silnik jest zimy..chociaż chyba zdażały się wyjątki...zobaczymy co pokże vag. Ale padła tutaj te podpowiedź ,że dymienie może byc też przez ten czujnik...nie rozumiem co ma jedno z drugim wspólnego...ale jak sobie przypomne to falujące obroty chyba zaczeły się wtedy co dymienie..a może dymienia nie ma i jestm przewrażliwiony...chociaż ścieżka sadzy pry ostrym ruszaniu nie może być wytworem mojej wyobraźni :lol: :lol: :lol:
bikerserwis, jeszcze jest jedna możliwośc map sensor pada jak już ci pisałem odżałuj prae złotych i przyjedź na spota 10 maja będzie Aligator i pewnie kolega Krzych to sprawdzimy lub jak nie chce ci sie lub nie masz czasu to do Krościenka zapraszam lub do nowego targu do Autoremo do pana Janusza Nowobilskiego
bikerserwis, u nas kazdy czujnik ma wpływ na coś .. tak, że wada jednego moze sie obiawiać złą pracą czegoś innego .. tak, to jest zrobione. o ile sie nie myle u siebie zaobserwowałem ze czujnik ten mial wpływ na czujnik temp. paliwa i jak on wariował zmieniala sie automatycznie temp paliwa a wiadomo co oznacza oszukiwanie temp paliwa .. taki mini box allegro z opornikiem zwany chipem. Stąd u ciebie moze być to dymienie.
Czy ktoś wie jakie numery ma cujnik paujący do silnika agr ? Pytam bo chciałbym najpierw kupić a potem grzebać..gdyby ktoś podał linka do aukcji z takim byłbym bardzo wdzięczny - wymienie go koszt nie wielki a może pomoże..nie chce jeździć z defektem a czasu mało żeby podjechac do serwisu. Z góry dzięki za pomoc
Komentarz